xbox 360 wireless headset 2.5mm jack naar 3.5mm audio en mic, waar kan ik die vinden?

ik heb een xbox360 wireless headset gekocht, namelijk de turtlebeach x32, maar die wil ik ook voor mijn pc gebruiken. maar dat kan niet omdat het geen 3.5mm jack uitgangen heeft voor audio en de microfoon, op turtlebeach.com zag ik dat ze die kabel hadden maar niet buiten amerika versturen. nu is dus mijn vraag waar kan ik een kabel vinden die van een 2.5mm jack naar een 3.5mm jack audio en microfoon gaat? dit is de website van turtlebeach zodat je kunt zien over wat voor kabel het precies gaat. http://www.turtlebeach.com/product-detail/cables-parts/pc-chat-adapter-cable/71

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Hier heb ik een linkje voor je http://www.bax-shop.nl/jack-jack/klotz-ay5-0200-2x-jack-2p-1x-mini-jack-3p-2-meter-verloopkabel/product-details.html Op ebay zijn nog originele turtle beach adapters te vinden.
Succes!

Antwoorden (1)

Je zou een combinatie kunnen maken van kabels. De kabel zoals in de link van twee 3.5mm jack naar één 2.5mm jack is ook niet bij een van onze leveranciers te vinden.

De combinatie kan dan zijn een verloopkabel 2.5 to 3.5 + splitter 1x 3.5 to 2x 3.5 + twee aansluitkabels met 3.5mm jack aansluitingen.

De lengte voor de kabels uit de onderstaande link is 0.2 + 0.2 + 1.5mtr = 1.9mtr kabel

De aansluitkabel is ook in andere lengtes te koop waardoor de bewegingsruimte groter worden kan.

Als de headset niet voor VOIP gebruikt wordt op de pc maar voor muziek luisteren dan hoef je geen splitter te hebben en kan één aansluitkabel minder worden gekocht.

Als je vragen hebt over één van deze combinaties stuur ons gerust een bericht via http://112oordopjes.nl/index.php?route=information/contact
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat is een optie maar dan kan ik nog niet praten op bijvoorbeeld skype of teamspeak.